Tuesday, June 16, 2009

Rest

La cel mai apropiat magazin de casa, de unde imi iau tigari in mod frecvent, mai nou si-au luat vinzatoarele obiceiul sa dea rest bomboane in loc de 2 mii. Le-a comentat vara-mea, m-am strimbat si eu, pina ieri, cind m-am enervat, si m-am uitat lung si indesat la vinzatoare, si am intrebat-o: "Daca eu vin maine cu astea doua bomboane si o moneda de 5 mii, imi dati o paine pe ele?" Painea e 7 mii la magazinul cu pricina. Si femeia s-a uitat senina la mine si a zis: "Da, daca bomboanele sunt de la noi, da, sigur."

Azi cind ma intorc acasa, intentionez sa ma duc la magazin si sa cumpar o paine pentru o moneda si doua bomboane, sa vad daca functioneaza, daca isi recunosc propria valuta forte.

Rezultatul, mai tirziu, intr-un later edit.

LATER EDIT: Da, am primit o paine pe o moneda da 50 de bani si doua bomboane. Si fara nici un fel de comentariu sau intrebare. Magazinul se cheama Monion (non stop), si e pe Bd. Basarabiei.

Thursday 12 July 2007

No comments:

Post a Comment