Tuesday, June 16, 2009

Cutia cu fusta si alte aventuri in Wonderland

M-am mutat. Din nou. De 2 zile muncesc din greu impreuna cu colegul meu de apartament ca sa facem din apartamentul ala un loc traibil. Chiriasii prealabili probabil nu au avut nici dorinta si nici timp sa sorteze toate chestiile ramase acolo din batrani. In primul rand, am ascuns toti cateii si domnitzele penibile de portelan ce decorau oribil vitrina din camera mea, apoi am procedat (mai mult Alex decat mine) la curatarea si debarasarea camarii.

Camara e un loc magic. Contine toate lucrurile pe care le poti imagina, si chiar unele care nu credeai ca pot sa existe. Printre lucrurile imaginabile, se aflau pahare de mustar din era comunista - pahare din acelea groase si butucanoase de sticla, cani cu flori pe ele, si diverse obiecte scoase demult din uz si pline de praf. Din seria imaginabil, dar gretos, se aflau muraturi atat de vechi ca erau aproape in stadiu de putrefactie, piper antic, zacusca din vremuri imemoriale. Acestea toate au zburat gratios catre ghena. Si din seria inimaginabil, doresc sa precizez un singur obiect: o cutie cu fusta. Jur ca asa ceva n-am crezut ca se poate face. Apoi cineva si-a facut mila de mine si mi-a zis ca asa ceva se foloseste drept dar de nunta... :))

Mai avem vreo 2 zile de munca sustinuta ca sa scoatem locul la lumina cu totul. Tineti-mi pumnii. :)

A, si sa nu uitam omniprezentul tablou din casele romanilor, cu cosul cu ramuri inflorite de liliac in diverse nuante, care rezida imperial la mine in camera pe perete, si care nu poate fi scos, ca ramane peretele gol si cu urma. Cred ca voi lipi un colaj de poze decupate de pe te miri unde peste el.


Monday 3 December 2007

No comments:

Post a Comment