Tuesday, June 16, 2009

Vara la Bucuresti

Este prima vara pe care o petrec la Bucuresti, si simt pe pielea mea ce inseamna asta. Noaptea dorm cu toate geamurile larg deschise, in speranta unei temporare si aproximative racoriri. La ora 6 dimineata se inchid toate geamurile si se trag jaluzelele. La 7 jumate cind ma trezesc si eu sa ma duc la serviciu, aerul e fierbinte si irespirabil, ceea ce imi da impulsul sa deschid ceva sa se mai aeriseasca, dar ma abtin, pentru ca stiu ca asta duce la o incalzire aditionala a atmosferei. 30 de grade la ora 8 jumate dimineata in sufragerie e putin mai mult decit acceptabil.

Biroul meu nu beneficiaza de aer conditionat, de pe la amiaza bate soarele in geamuri, plus ca mai toata aparatura firmei e la mine in birou. Asta inseamna 3 calculatoare, o imprimanta de dimensiuni impresionante, 2 servere, diverse modemuri si alte magarii care nu stiu la ce servesc. Si surpriza, toata aceasta aparatura degaja caldura. Cu geamul si usa deschise, cu ventilatorul pus in functiune, si nemiscata in scaun, asud ca un cal (iapa? :p ). Iesind de la birou pe la 5.30-6 dupa amiaza, aerul fierbinte imi arde narile, asfaltul incins de pe Podul Grozavesti imi infierbinta talpile tenisilor si imi vine sa topai ca ursul pe carbuni aprinsi.

Ajng acasa si mai scot o sticla de apa din baxul cumparat recent. Un numar de sticle, sigilate si in folie de plastic. Ma uit timp cum nu sunt decit 2 degete de apa in sticla noua si cu dopul sigilat. Am dat banii pe o sticla goala? Nu trece mult si ma lamuresc. Plasticul are o spartura.

Am nevoie de o pauza. Vreau sa plec. I want out! Vreau sa ajung intr-un loc cu aer respirabil si cu racoare macar noaptea. Poate ar fi momentul sa-mi iau concediu si sa ma duc la Cluj. :)

Wednesday 27 June 2007

No comments:

Post a Comment