Tuesday, June 16, 2009

Otaku Magazine Otaku Magazine

Ieri seara Club El Comandante.

Lansarea celui de-al doilea numar al revistei Otaku si concert, cu trupele de pe afisul de la postarea mea anterioara. Audienta a fost surprinzator de mica.

In incaperea din spate se gaseau de vinzare exemplare ale noului numar al revistei, insigne si stickere. Si desene pe pereti, practic, o parte din continutul revistei la scara mult mai mare. Acuma, cind zic revista, asta insemna ceva mai apropiat de forma unei carti. 134 de pagini, hirtie foarte frumoasa, grafica si culori perfecte. Continutul articolelor este substantial. Isi merita cei 13 lei pe care i-am dat. Mai multe despre acest subiect se pot vedea pe site-ul Otaku.

In incaperea din fata, oamenii se ocupau de coloana sonora a evenimentului. Din pacate n-am stat sa asist toate trupele, cred ca le-am prins doar pe primele 3. Eram prea obosita si sonoritatea exagerata a basilor din ceea ce se auzea imi dadea o stare de ameteala continua. Asa ca am iesit sa iau aer, in parculetul de alaturi, si.... nu m-am mai intors.

Oricum, obiectivul meu pe seara de ieri fusese indeplinit, am plecat cu revista!

No comments:

Post a Comment