Tuesday, June 16, 2009

Initiere

Cu ocazia unei conferinte la Sinaia, unde colegii mei de serviciu au venit cu familiile, am cunoscut-o pe Diana, fetita unui coleg. Diana are 9 anisori si tocmai a terminat clasa a 3a. E desteptuta (a luat locul 3 la olimpiada la mate) si finuta. Si e rockerita. Mi-a zis ea ca-i place Tokyo Hotel, si inca vreo doua formatii, dar cind am intrebat-o de diverse alte formatii, mai vechi si mai noi, n-a prea recunoscut nici un nume. Asa ca m-am hotarit sa o "introduc" in lumea rockului, facindu-i niste cd-uri cu citeva piese reprezentative pentru formatiile mari din rock. Din rockul mai vechi vreau sa-i dau Led Zeppelin, Deep Purple, Beatles, Jimmy Hendrix, Rolling Stones, Janis Joplin, Eric Clapton, Pink Floyd, Emmerson Lake and Palmer, Doors, si... lista e deschisa.
Dintre formatiile mai noi ma gindesc sa-i dau Metallica, Iron Maiden, Lake of Tears, Placebo, Radiohead, Amorphis, Guns'n Roses, U2...

Acuma, lista pe care am facut-o eu aici e provizorie, si incompleta. Dar astept sugestii de la voi, ce credeti ca ar trebui sa mai fie aici? Doar sa luati in considerare ca e un playlist pentru cineva de 9 ani, nu veniti cu Sepultura si alte greutati, ca nu-i dau asa ceva!

Friday 29 June 2007

No comments:

Post a Comment