Tuesday, June 16, 2009

Vraiste

Prea multe bagaje, prea putine maini. O ora cu metroul de acasa la birou, la Cluj faceam 17 minute. M-am curentat de pisica. M-am pierdut seara prin oras. Am iesit aproape in fiecare zi, m-am distrat mult si am dormit putin. Primii copaci infloriti pe anul asta si starea mea ciudata.... parca pasesc pe nori. Gradina zoologica si ursul cu ochi tristi care minca mere si bomboane. Where is my mind? De unde imi cumpar cartela de reincarcare Orange? Dar tampoane de uz zilnic? Unde pot sa imprim un tricou? Unde mi-e... a, acasa la Cluj. Toate strazile impinzite de flori de vinzare, trandafirii sunt parfumati pentru ca e in natura lor sa fie asa, dar (si) parfumul le aduce valoare comerciala. Cum spuneam, m-am curentat de pisica, sper sa nu patesc iar ca acum citiva ani, cind, fiind in vizita la Bucuresti, ma curentam de toate obiectele, chiar si cele aparent inofensive: o clanta, robinetul de apa rece de la bucatarie, o furculita... Hai sa cintam la doua voci si chitara pe holul de la etajul 4 al unui camin, cred ca toata lumea abia asteapta, se vor strange si vor aplauda frenetic... pe dracu'. Tot eu, alt loc. Hai la meci. Nu. Hai la muzeul Antipa. Nu. "Te-am si cultivat, Paraschivo, te-am dus la chermeza si meci."Seful 2 zice ca e bine, seful 1 zice ca nu e bine, hai sa ne plingem la seful 2. Intr-o zi voi muri de prea mult suflet. Nu, fata, nu te lasa sa conduci pina nu treci de testul de legislatie. A murit bunicul/am avut o problema si n-am prea fost pe acasa in ultimele zile. Iti doresc o primavara cu soare si anul asta sa ai parte de cit mai multe calatorii, sa ai ocazia sa intilnesti oameni deosebiti si prieteni sinceri. Wtf am I doing?

Thursday 8 March 2007

No comments:

Post a Comment