Tuesday, June 16, 2009

Tzatze de uz (abuziv) public

Sunt femeie. Am tzatze, cur si vagin. Nici unele din acestea nu sunt demontabile, asa incit trebuie sa le plimb cu mine prin oras. Dar asta nu inseamna ca le ofer spre uz comunitar, asa cum au unii impresia.

Aseara, ma urcam intr-un troleu, vorbind la telefon. Cei citiva tigani ce au coborit din troleu, au profitat de faptul ca aveam mina respectiva ocupata, si doi dintre ei au profitat, ca sa-mi puna mina pe sin. Le-am urat, cu dragalasenie, sa moara, ceea ce mi-a atras un val de injuraturi. Si pentru ca usa se inchisese intre timp, am continuat in gind, "sa va moara tot neamul de ciori, sa va moara la intrare de azi pina in 15 ani de-acum incolo, sa vi se rupa si sa putrezeasca in spini, fi-rea-ti voi a dracu."

Nu imi dau seama ce ii impinge pe unii la asemenea gesturi. Sa fie frustrare? Sa fie o dorinta bolnava de a iesi in evidenta in fata celorlati din grup? Sau o dorinta de a domina? Habar nu am. Dar ceea ce stiu cu siguranta este ca ma deranjeaza. Dupa cum ziceam, nu ofer vreo parte a corpului, indiferent care, nici macar degetul mic de la piciorul drept, spre uz comunitar. Ma scarbesc si comentariile pe care mi le aud pe strada, cu referire la diversele parti anatomice pe care le posed. NU ma intereseaza sa aflu ca lui X, sapator de santuri, sau muncitor pe santier, sau simplu trecator i se par apetisante diverse parti din corpul meu. Mi se rupe. Nu e problema mea. X oricum nu are nici cea mai mica sansa sa intre nici macar in cercul meu de cunoscuti, si cu atit mai putin in relatii intime cu mine. Asa ca ar face bine sa se abtina.

Ceea ce ma seaca si mai tare e ca probabil acesti comentatori-pipaitori stradali nici nu-si dau seama ce neplacut este. Pentru a-si da seama, cred ca ar trebui sa aiba o experinta similara cu cea pe care mi-a povestit-o C. (C. este un el): C. trecea prin parc, si un necunoscut s-a apropiat de el, intrebind ceva benign, gen cit e ceasul. Dupa care necunoscutul a mai pus o intrebare: "Auzi, ai vrea sa-ti sug p**a?" C. s-a simtit foarte lezat, si i-a aplicat necunoscutului un picior. Ei, cam la fel de nasol ma simt si eu cind sunt expusa la nesimtitri de genul celor de mai sus.

Un picior mental le aplic si eu tuturor nesimtitilor de pe strada, si le urez sa se lege si de ei toti gay-ii din lume.

Monday 3 September 2007

No comments:

Post a Comment