Wednesday, June 17, 2009

Reclame romanesti

Este o foarte mare diferenta intre a privi reclame la televizor si a le asculta doar, cu ochii in monitorul calculatorului de alaturi. De exemplu. Auzeam o reclama in care vocea "personajului principal" suna absolut inept, un adult care vorbea ca un copil retardat, fara dictie si reusind cu greu sa recite fluent cele doua fraze ale unei reclame pentru un produs x. Ma revolt cu voce tare, injurand castingul nepotrivit, si Dan imi raspunde:
- Tu stii cine-i asta de care zici tu ca e ca un retardat?
- Nu...
- Este unul din cei mai mari boxeri romani. E Leonard Doroftei! Si tu zici ca e retard?
- O fi, nu m-am uitat la ecran. Dar tu ai ascultat cum vorbeste? Eu nu i-am contestat performantele sportive. O fi cel mai bun boxer al nostru, dar daca stiu cine e, nu inseamna ca vorbeste mai bine.

Minunat! O stea a sportului romanesc. De apreciat. Dar cred eu ca vocea putea fi inlocuita cu totul, cu una asemanatoare, ca sa si sune bine. Romanii mai au mult de invatat la capitolul publicitate.

Wednesday 4 March 2009

No comments:

Post a Comment