Tuesday, June 16, 2009

Paintball

Duminica, adica ieri, am avut ocazia sa ma joc de-a soldateii si sa tin in mina o arma pentru prima data. Pusca cu aer comprimat si cu munitie de bile cu vopsea portocalie. Am tras la tinta, de proba, la inceput, sa vad daca nimeresc, si a mers din prima. Teoretic, stiam cum se tinteste, acum am si pus in practica ceea ce stiam. Am nimerit din prima. Mai greu, insa, de nimerit in teren, cind oamenii se ascund dupa diverse chestii. Plus masca care incomodeaza grozav de tare.... dar a fost foarte fain, inca ceva de facut care iti pune singele si adrenalina in miscare. Fugi, stai in sant sau in diverse cutii cu gauri, si tragi, se trage spre tine, te lasi jos, fugi in sant, te uiti spre bilele ce zboara spre tine si stii ca esti ori tu ori celalalt. Cine nimereste primul. Foarte fain, recomand cu caldura.

Si daca dupa paintball te intilnesti cu cineva care iti zice "am jucat counterstrike azi" iti vine sa rizi si sa-i zici ca a avut parte de un surogat.

Monday 23 April 2007

No comments:

Post a Comment