Tuesday, June 16, 2009

Prezervative

-Si?
-Si cind era mai fain m-a oprit.
-De ce?
-A zis ca nu mai are prezervativul pe el.
-Ha ha ha ha......
-Nu-i deloc de ris!
-Hahahaha.... Si ce-ai facut?
-Pai ne-am pus sa cautam prezervativul.
-Si l-ati gasit?
-In pat nu era. Pina la urma l-am gasit la mine inauntru. Halal protectie!

*********************************

-Auzi, bai, iti dau 5 mii sa-mi iei si mie un prezervativ de la automat.
-Du-te de-aci, nu iau asa ceva pentru fete.
-Bai, da eu nu pot sa-mi iau singura, ca automatul e in baia de baieti.
-Nu ma intereseaza.
-Nu ti-e grija deloc de sanatatea mea?
-Da n-are decit sa isi aduca ala cu care ti-o tragi, pe mine nu ma intereseaza.

*********************************

Sfatul medicului:
-Domnisoara, sa aveti mare grija, va vad tinara si frumoasa si cred ca barbatii sunt innebuniti dupa dumneavoastra! Sa aveti grija, ca un virus HIV este cam de 60 de ori mai mic decit porii care exista in latexul din care sunt facute prezervativele.
-Ihim...

********************************

-Mamaaa....
-Ce-i, pui?
-Ahem... Am vazut ca ai o cutie de durex in noptiera...
-Da. Ce-i cu ea?
-Iti trebe?
-?
-Ca mie mi-ar cam trebui... Ma intilnesc maine cu M...
-Bine, poti sa le iei.

Monday 8 January 2007

No comments:

Post a Comment