Tuesday, June 16, 2009

Mutari

Si... m-am mutat. Am plecat de la matusa mea, care m-a gazduit primele 7 luni ale mele in Bucuresti. Motiv ca mama sa se agite, sa vina pana aici, ca ii pleaca puiul in lumea mare, chit ca lumea mare e doar in alta parte a orasului. Sambata si duminica am tot dus bagaje la apartamentul unde locuiesc acum, si... am primit o gramada de cadouri :) Ma simteam de parca venise craciunul, hihiii. Canite, boluri, tacamuri, prosoape, mancare atat de multa ca ma tem ca se va strica inainte sa apuc sa o termin, fructe, vin de Cotnari, si o magnifica trusa de cutite.

Aseara a fost prima zi... ahem, noapte, cand am dormit la noua mea locuinta. Ajunsesem tarziu, cu inca un rucsac mare in spinare, ma durea coloana, eram foarte obosita, imi era foame si ma dispera ideea ca trebuie sa fac ordine mai intai ca sa pot sa dorm. Multe lucruri erau imprastiate peste tot locul, unele trebuiau distribuite in bucatarie/camara, ca sa pot sa-mi intind canapeaua sa dorm. Si ma iau eu cu harnicie sa-mi duc vesela nou primita catre bucatarie, si scap din mana exact cana albastra, cea care imi era mai draga. Mai intai ma supar, si imi aduc aminte de o alta cana albastra foarte draga sufletului meu, pe care am spart-o, si ma gandesc "i'm not meant to have a blue cup". Dar, pe urma... zambesc: cioburi de casa noua; trebe sa fie cu noroc :)

Am dormit precum cel mai lemn dintre lemne, si m-am trezit cu 5 minute inainte sa imi sune ceasul, zambind la soarele care imi inunda camera prin jaluzele.

It's the first day of the rest of my life! :)

Tuesday 2 October 2007

No comments:

Post a Comment