Tuesday, June 16, 2009

Real vs. Virtual

Da, stiu, n-am mai prea scris. Mi-am neglijat blogul cu nesimtire, am cam iesit din virtual. Asta pentru ca viata reala a dat navala peste mine cu toate fortele ei. Am fost sfatuita in diverse rinduri, de diverse persoane, sa nu ma mut la Bucuresti, ca e un oras infect, mizer, etc. Ei bine, de cind sunt aici ma simt mult mai "alive" (o sa imi iertati englezismul). In Cluj n-as fi avut nicicind ceva de genul: "Joi, 17 mai: Timpuri Noi pe Motoare, Kumm in Utopia, Vita de Vie la Agronomie, Zob la Suburbia si Erin Daye la Princeton Club (cum ati uitat?) iar Travka in B52 aniverseaza 5 ani." (citat din blogul lui [idiot]). Ei bine, si daca s-ar fi intimplat asa ceva, la Cluj sansele erau sa mi se faca lene si sa nu ma duc la nici unul din aceste evenimente. N-am fost la nici unul din aceste concerte, dar asta doar pentru ca am fost la un alt eveniment, din cvasi-undergroundul cultural, un eveniment despre care am postat anterior.

Am fost la munte, si mi-a placut enorm, m-am simtit super bine, dar n-am mai avut chef sa scriu despre asta. Voi mai merge la munte inca o data, in curind, si probabil ca in continuare nu voi scrie despre asta. Ma dispera faptul ca pisica matusii imi umple hainele de par, dar nu am de gind sa scriu nici despre asta. Ma uit afara pe geam, e soare, ma cheama aerul acesta de (aproape) inceput de vara, asa ca inchid calculatorul, si ma duc sa zimbesc culorilor din viata mea.

Monday 21 May 2007

No comments:

Post a Comment