Tuesday, June 16, 2009

Talente gospodaresti, lacul de pe alee si varia

Daaa.... sunt un mare talent in ale gospodariei. Episodul 1. Am inceput prin a-mi cumpara tirbuson, ca sa nu mai salivez in sec la cele 4 sticle de vin din colectia personala (nu, la tuica de acasa nu am dop de pluta) si o strecuratoare pentru lapte. Dar mai apoi am constatat ca nu am sare si nici hartie igienica. Si cum nu urma sa ma sterg la dos cu tirbusonul, nici sa dau gust la mancare cu strecuratoarea, dupa cateva zile m-am hotarat ca ar fi momentul prielnic sa imi cumpar si din astea. Episodul 2. Am gatit. Pui cu legume, pe care l-am ars in doua randuri, supa, pe care am reusit sa n-o ard, si porumb fiert, care de atata fiert era cat pe ce sa iasa copt. Episodul 3. Va urma...

Aleea pe care ma deplasez eu pe propriile picioare intre statia de tramvai si intrarea in scara blocului face o curba pe parcurs. o curba inofensiva ca toate curbele, pana la proba contrarie: o ploaie abundenta. Curba s-a transformat in decurs de cateva ore intr-un adevarat lac, ce interzice accesul pietonal fara cizme de cauciuc sau barca. Lacul face si valuri la trecerea masinilor. Ei, sper sa sece la un moment dat.

Am in mp3 player 2 albume Amorphis (Tuonela si Tale of a Thousand Lakes), putin Lake of Tears, si ceva Kreator. Fetita (6 ani) unei colege de serviciu mi-a cerut instrumentul, ca sa asculte si ea la casti. Eram convinsa ca n-o sa-i placa muzica, fiind ea cam dura, si ca o sa mi-l returneze in 3 minute sau mai putin. Ei bine, am avut dificultati in recuperarea aparatului, pentru ca, se pare ca i-a placut!

Sambata am fost la o galerie de arta digitala, unde avea loc lansarea numarului 3 al revistei Otaku. Era frig si ploua, si strada, pe care o localizasem de pe harta, produce o intersectie intr-un loc. Ca sa aflu directia corecta de deplasare, am intrebat-o pe vanzatoarea de la magazinul de pe colt in ce directie se continua strada respectiva. Femeia imi indica "catre dreapta, acolo de unde vin masinile, e sens unic. La galerie mergeti?" Am raspuns ca in vis ca da, si am plecat stupefiata. De unde pana mea stia femeia ca ma duc la galerie? Am fatza de galerie?

Tuesday 16 October 2007

No comments:

Post a Comment