Tuesday, June 16, 2009

Lehamiptere si teroriptere

ida: aa.... fara legatura cu ce vorbeam, doar pt ca am vazut o poza,
ida: o sa-ti povestesc ca
ida: in bulgaria, la noi pe balcon, statea o calugarita (insecta)
catalin: mi-e ingrozitor de frica de ele
ida: si a aparut cam in a doua seara, sau asa ceva, si a ramas acolo pina ce am plecat
ida: de ce?
ida: nu inteapa
catalin: nu stiu...
catalin: mai am un prieten
catalin: care odata, nici nu a mai intrat la un concert
catalin: ca la 2m de intrare era una
ida:
catalin: eu am intrat, dar in viteza
ida: mai, asta a stat foarte cuminte si nemiscata
ida: stii, mie mi-a placut calugarita aia
ida: era prima data cind vedeam una live
ida: si trebe sa recunosc ca are ceva gratios in ea
ida: ceva de balet
ida: a, si intr-o seara am mai avut un oaspete la piscina, in persoana unei broaste
catalin: broastele sunt ok
ida: mie de alea mi-e greata ca sunt lunecoase
ida: era pe marginea piscinei si a stat cuminte la poza,
ida: si dupa aia am intrat sa inot, si am uitat de ea
ida: dupa aia n-am mai vazut-o
catalin: oricum, nothing beats a tarantula
catalin: daca as fi vazut una
catalin: cred ca mi-as fi facut bagajele si as fi pleacat acasa
ida: how about a scorpio?
catalin: e ok
ida: e mai periculos
catalin: mi-ar fi fost frica sa nu ma muste
catalin: l-as fi ocolit
catalin: la 1 metru
catalin: dar
catalin: calugarita, la 4 metri, daca se poate
ida: esti de spaima
ida: calugarita e inofensiva (mai putin pt mascul), in schimb scorpionul poate fi letal
ida: si cu toate astea te inspaimanta o calugarita mai mult decit un scorpion
ida: sa mor daca pricep
catalin: pai
catalin: imi place sa spun

catalin: ca eu, ca om de stiinta
catalin: am o mica contributie in domeniul biologiei
catalin: o noua impartire a insectelor
catalin: in doua clase: lehamiptere si teroriptere
catalin: cele doua clase nu sunt disjuncte

ida:

Wednesday 22 August 2007

No comments:

Post a Comment