Tuesday, June 16, 2009

Mare ti-e gradina, si multi nebuni au sarit gardul!

Stateam eu cu status "Caut chirie!" la messenger si, dupa cum zice vorba din batrani, "cine cauta, gaseste". M-a anuntat o prietena ca se muta din apartamentul in care a stat pana acum, daca vreau sa vin sa-l vad. Zis si facut. Mi s-a parut ok, chiria suportabila, acum hai sa gasim coleg(a) de apartament, ca totusi, sunt 2 camere si e mai ok sa imparti chiria pe din doua. Din nou, status pe messenger: "Caut coleg(a) de apartament". De data aceasta n-am mai avut noroc. Din prieteni si cunoscuti nu s-a ivit nimeni, sau cel putin, nu la timp. Asa ca am procedat la faza urmatoare: anunt pe cautcoleg.ro, de unde am primit multe raspunsuri, unele mai in conformitate cu cererile mele, altele mai putin, dar este un raspuns care.... le intrece pe toate. Un... personaj incerca sa ma convinga sa-l iau cu mine in casa trimitandu-mi un mail cu povestea vietii lui. In urma acestui mail am decis ca nu are nici o sansa. De ce? Et voila:

Buna!

Dupa cum am promis, iti scriu acest mail din dorinta de a ma cunoaste mai bine... Nu neaparat tu pe mine, cat mai ales eu, pe mine insumi. :)
Nascut in 22 09 `79 in Bucuresti sect 4. Lasat la 2 ani pe o banca in Gr. de N., cu poze de la botez si certificat de nastere in hainutze. M-a luat de acolo o familie care se intorcea de la mare, o familie fara copii din Alba Iulia. M-au crescut fara sa ma adopte pe numele lor, pana la 16 ani, cand s-au stins intr-un accident de masina. Bineinteles, casa a revenit rudelor lor de gr. 1, iar eu m-am "trezit" in strada, negasind intelegere si compasiune la nimeni.
Incepand din acel moment, am trait un cosmar, nu din cauza situatiei ca atare, cat din pricina faptului ca, facand investigatii, mi-am gasit mama si fratii (CULMEA!!!) tot in Alba-Iulia, de data aceasta in oras, (eu stateam cu adoptivii in Sebes). Le-am facut o vizita, "mama" s-a aratat surprinsa 1-ma data apoi m-a luat cu texte s-o iert ca a fost tanara si nu a gandit atunci ce inseamna a avea un copil... etc etc. Am iertat-o... si m-am mutat la ea. Ma intelegeam de minune cu fratii mei, mai ales ca munceam si le dadeam bani toata ziua :P.
Asta a fost pana de curand, cand mama s-a "cuplat" cu un betiv (tatal meu natural a murit) pe care nu-l pot suporta... l-am lovit deoarece incerca sa o loveasca pe sora mea care era gravida... si de-atunci nu mai locuiesc acolo.
Present days >>> In prezent, am muncit la o firma de securitate din Bucuresti, stateam in ap de protocol si am renuntat, deoarece seful meu m-a lasat cu ochii in soare tocmai in Botosani, unde ma aflam in interes de serviciu.
Am terminat liceul HCC profil En-Fr, am dat mai departe la litere si am reusit dar nu am terminat nicodata studiile... cred ca iti inchipui de ce. Am mai multe calificari, electronist sist. securitate aprobat ISCIR, Insp. Resurse Umane (Eurocor, studii finalizate), dep R-TV (curs finalizat cu diploma) si altele ... Toate acestea si totusi nu te angajeaza nimeni, daca nu ai undeva un domiciliu stabil.. stii asta. Iar daca totusi o face, isi bate joc... atat stiu angajatorii din ziua de azi... sa profite, mai ales in Bucuresti.
Am avut atelier reparatii Tv - l-am desfiintat ca nu mai mergea, am predat Ed Muzicala la Clubul El. in Sebes 3 ani, cu "pile", am dat meditatii de pian si En-Fr (la un moment dat am avut peste 40 de copii de meditat pe saptamana), am cantat si intr-o formatie (ai mai jos atasata 1 din cele foarte multe piese compuse de mine; cant la clape si vocea a 2-a; sper sa-ti placa)... si-am mai facut multe altele, poate o sa-ti povestesc candva...
In plan sexual, am avut o singura prietena, care era un "copil" pe langa mine... am fost doar un moft al ei... cand mi-a fost greu si nu am putut-o vedea o zi sau doua din terte motive, nu a inteles si a dat cu piciorul unei relatii care putea dainui o vesnicie (din p-ctul meu de vedere)... si o prietena cu care urma sa ma casatoresc, dar la fel, a dat cu piciorul fiind "vrajita" de un coleg de-al ei din liceu... acela a convins-o sa avorteze copilul nostru pe care mi-l doream foarte mult.
Cam asta este in mare situatia... au fost momente grele, in care poate ca nu aveam incotro sa alerg, nu aveam ce manca si dormeam in parc... nu mi-e rusine sa spun asta... Dar tot timpul am avut acea 'hotarare' si/sau determinare de a reusi prin propriile puteri, de a nu depinde de nimeni, de a nu face ceva ilegal cand se poate trai prin munca. In perioadele de singuratate care sunt foarte frecvente, minute, ore, zile in care ma invart in valcarmul acesta de oameni si totusi, ma simt singur (seule - de aici si ID-ul)... si stau si ma rog lui D-zeu sa "indeparteze acest pahar de la mine" deoarece asa, in stilul acesta nu mai rezist mult.
Nu vreau sa fie trist acest mail, dimpotriva, el reflecta o biruinta (oare?) asupra necazurilor, problemelor cotidiene sau asupra unui destin crunt, asupra unui lant al slabiciunilor care pare ca nu se mai sfarseste.
Te las pe tine sa tragi consecintele din ceea ce ai citit mai sus.
Retine, te rog, ca am fost foarte deschis ; tot ce vreau este prietenia ta si incredintarea ca vei fi acolo 4 me.. ceea ce eu pot sa promit si-mi place dupa cum o sa vezi, sa ma tin de promisiuni.
Asta este tot deocamdata. Sper ca nu o sa te plictisesti citind acest mail, o sa mai fie multe altele in care o sa incerc sa "descurc" ceea ce viata asta nedreapta a incurcat.
Mult succes in ceea ce faci si fie ca D-zeu sa-ti daruiasca ceea ce-ti doresti cel mai mult!
Ms de atentie,
Dany

Tuesday 4 December 2007

No comments:

Post a Comment